Susisiekti
Contact request

About you:

* Privalomas
Pateikdami šią formą jūs pritariate mūsų pranešimui dėl privatumo.

Kiruna Wagon

Nė gramu daugiau 


Jie turi būti stiprūs, patikimi ir talpinti daugiausiai. Tačiau jie negali sverti nei vienu gramu daugiau. „Kiruna Wagon“ plėtoja naujus specialios paskirties vagonus kasybos pramonei – uždavinys, kurio įgyvendinimą įgalino lakštų apdorojimo galimybė „Tibnor“ įmonėje.


2014 metais „Kiruna Wagon“ iš ES gavo paklausimą: ar dalyvautumėte kuriant ES birių produktų logistikos ateities standartą? Devynios atrinktos įmonės viename ES projekte turėjo kartu sukurti moderniausią logistikos sistemą Ispanijos druskos gamintojai „Iberpotash“, todėl buvo išreikštas pageidavimas, kad šiame projekte dalyvautų ir „Kiruna Wagon“.

Žinoma, atsakymas buvo teigiamas. „Kiruna Wagon“ – tai pirmaujanti Šiaurės šalių regione įmonė, veikianti kasybos produktų pervežimo geležinkeliais srityje ir rengianti kasybos pramonei kompleksinius sprendimus tiek antžeminio, tiek požeminio rūdos transportavimo geležinkeliu klausimais. Taigi, 2014 metais įmonė gavo užsakymą pagaminti visiškai naujo tipo birių produktų vagoną su atitinkamais iškrovimo mechanizmais.

Iššūkis

Tačiau tai nėra itin paprasta

– Šie vagonai turi būti pajėgūs gabenti ne tik druską, bet ir rūdą bei kitas birias medžiagas, – pasakojo „Tibnor“ produktų specialistas Joachim Eresjö.

– Priklausomai nuo to, kas bus vežama ir kur, taip pat turi būti galimybė reguliuoti jų ilgį.

Ir jie negali sverti nei vienu gramu daugiau. Rūdos kasyklose naudojami vagonėliai gabena sunkius krovinius, todėl, kaip ir kai kurie kiti mechanizmai, jie turi būti patikimi ir saugūs pakrovimo darbų metu. Tačiau kartu norima turėti ir kuo lengvesnį vagoną, kad nebūtų velkamas nereikalingas savasis svoris, kuriam tik būtų eikvojama energiją nieko negabenant.

Sprendžiant šiuos uždavinius buvo nutarta suprojektuoti bendrą platformą ir ant jos montuoti skirtingų tipų krovinių konteinerius, atsižvelgiant į tai, koks produktas bus gabenamas. Be to, „Kiruna Wagon“ didesnes vagonų dalis sukonstravo iš „Strenx 960“ – medžiagos, išsiskiriančios tiek žymiai didesniu stiprumu, tiek visų pirma didele takumo riba.

Apdirbimas

Užuot pirkusi visas medžiagas ir po to savarankiškai jas tvarkiusi, „Kiruna Wagon“ nusprendė patikėti „Tibnor“ visus lakštų apdorojimo darbus.

– Mūsų gamykloje Suomijoje per daugelį metų mes talkinome jiems pjaunanti, lankstanti ir lazeriu suvirinant jų medžiagas, kad iš lakštų padarytos detalės tiksliai atitiktų jų reikalavimus, todėl ir šiame projekte mums buvo išreikštas pasitikėjimas.

„Kiruna Wagon“ pranašumas yra tais, kad „Tibnor“ jau turi didelį labai našių mašinų parką ir gali greitai pagaminti didelius gatavos medžiagos kiekius, – sakė Joachim Eresjö.

– Jeigu jie patys investuotų į tokius pajėgumus, tai būtų visų pirma labai brangi investicija, be to, jų mašinos stovėtų be darbo ilgesnį laiko tarpą. Mūsų turimas parkas taip pat pajėgus gaminti ir labai pažangias, stambias bei ilgas detales, o tai užtikrina, kad vietoj mažų detalių, kurias jiems tektų surinkti, jie gaus jau gatavus gaminius. Dėl to jiems lengviau laikytis terminų ir laiku tiekti savo klientams.

 

 

Trumpai

Kiruna Wagon
Pirmaujanti Šiaurės šalių regione įmonė, veikianti kasybos produktų pervežimo geležinkeliais srityje.

Iššūkis
Vagonai turi būti lengvi, patikimi ir tuo pačiu metu lankstūs.

Apdirbimas
„Tibnor“ pjauna, lanksto, suvirina lazeriu ir tiekia gatavą produkciją.

 

Norite sužinoti daugiau? http://kirunawagon.com/