Susisiekti
Contact request

About you:

* Privalomas
Pateikdami šią formą jūs pritariate mūsų pranešimui dėl privatumo.

Huddig

Sprendimas: didelio stiprumo plienas


Nuo šiol hibridinė technologija naudojama ne tik lengvuosiuose automobiliuose, bet ir sunkiasvorėse pramoninėse transporto priemonėse. Tai visų pirma firmos „Huddig“ pagamintas ekskavatorius-krautuvas „Tigon Technology“, palikęs savo konkurentus toli už nugaros dėl jame įdiegtos galios pavaros, tausojančios aplinką ir efektyviai naudojančios energiją.

2009 metais „Huddig“ nusprendė per kelis metus pristatyti ekskavatorių-krautuvą, kuris naujai apibrėžė sąvokos „efektyvus degalų sunaudojimas“ standartą; tai buvo galima padaryti pasitelkiant visiškai naują galios pavarą, naudojančią hibridines technologijas.

Toks ketinimas, žinoma, nebuvo keistas. „Huddig“ nuo 1959 m. pradžios išaugo nuo aštuonių iki šimto darbuotojų turinčios įmonės, pagaminusios daugiau kaip 10 000 ekskavatorių-krautuvų. Per visą pagrindinės veiklos laikotarpį buvo vadovaujamasi netradiciniu mąstymu, tad inovacijos tapo geriausiu būdu įsitvirtinti tarp konkurentu. Dabar atėjo laikas žengti dar vieną žingsnį tolesnio koncepcijos įgyvendinimo link.

Iššūkis

Tačiau mąstyti naujoviškai nėra itin paprasta. Siekdama sumažinti energijos sunaudojimą, „Huddig“ norėjo pasinaudoti hibridine technologija, pagal kurią rato judesiai generuotų energiją akumuliatoriuje, kuris po to maitintų elektros variklius. Tačiau problema buvo ta, kad palikus vietos varikliui prie kiekvieno rato, tektų ištraukti ašis, todėl rėmus veiktų didesnės apkrovos.

Problema buvo išspręsta taip, kad „Tibnor“ padėjo SSAB išgauti didelio stiprumo plieną, kuris leido sustandinti rėmus ir taip atlaisvinti vietą elektros varikliams. Savo ruožtu tai nulėmė, kad „Tigon Technology“ sutaupo didelį kiekį degalų, pavyzdžiui, išjungus dyzelinį variklį, kai naudojama tik kėlimo platforma, arba valdymo sistemai kontroliuojant, kad kiekvieno rato trauka visada būtų tolydi. Viso to rezultatas – didelė sėkmė, leidusi pritraukti naujų klientų, kurie ėmė teirautis kada ekskavatorius pagaliau pasirodys prekyboje.


Apdirbimas

„Huddig“ bendradarbiavo su „Tibnor“ ne tik įgyvendinant „Tigon Technology“ projektą. Daugelį metų „Tibnor“ taip pat tiekia „Huddig“ lakštus ekskavatorių kabinų konstrukcijoms ir rėmams, be to, ji apdoroja didžiąją šių lakštinių gaminių dalį.

– Kai gamini produktą, žinoma, geriausia būtų gauti padėklą su gatavais gaminiais, kurių nereikia apdirbti pačiam, t. y. nestabdanti gamybos ir nepradedant suvirinimo darbų, – pasakojo „Tibnor“ pardavimų vadybininkas Michael Lindgren bei kiti, kas vertina ryšius su „Huddig“.

– Viena vertus, sutaupai laiko, kita vertus, nereikia daug investuoti į brangias mašinas. 



Trumpai

Huddig

Švedijos įmonė, gaminanti ir parduodanti ekskavatorius-krautuvus 13 šalių.

Iššūkis

Išgauti pakankamai tvirtą rėmą, siekiant sumontuoti elektros variklius ratų ašių vietoje, tokiu būdu sukuriant visiškai naują hibridiniu režimu varomą ekskavatorių-krautuvą.

Apdirbimas

Rėmai gaminami iš didelio stiprumo plieno, gaunamo „Tibnor“ ir SSAB. „Tibnor“ taip pat atlieka „Huddig“ koncerno nemažą lakštų apdirbimo darbų dalį, pvz., srautinį valymą, lenkimą ir atpjovimą.


Norite sužinoti daugiau? http://www.huddig.com/